Możesz wybierać spośród gotowych wzorów

bądź skorzystać z projektu indywidualnego.

Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami mailowo, doradzimy!

W Y B I E R Z  P R O J E K T

Zamówienia przyjmowane są stacjonarnie bądź mailowo:

  • savethedategrojec@gmail.com
  • info@savethedate-zaproszenia.pl

 

T R E Ś Ć  M A I L A  P O W I N N A  Z A W I E R A Ć:

  • model zaproszenia, który Was interesuje np. "Milano"

  • ilość zamawianych zaproszeń (minimalny nakład 20 sztuk),

  • załączoną listę do personalizacji w wersji odmienionej, zapisana w Wordzie bądź Notatniku,

  • dane, które powinien zawierać projekt:

imiona i nazwiska, data, godzina, miejsce ślubu oraz uroczystości weselnej, termin potwierdzenia przybycia, numery telefonów

 

W mailu zwrotnym otrzymacie szczegółową wycenę wraz ze wstępnym projektem.

 

 

Z Ł Ó Ż  Z A M Ó W I E N I E

Do realizacji zamówienia przystępujemy po jego opłaceniu oraz całkowitej akceptacji projektu.

Projekty oraz listy do personalizacji zaproszeń należy dokładnie sprawdzać przed akceptacją.

Czas na realizację zamówienia to ok. 2/3 tygodnie robocze od momentu akceptacji projektu oraz otrzymaniu ewentualnych list do personalizacji czy tez zaksięgowania wpłaty.

Jeśli jednak bardzo zależy Wam na czasie proponujemy skorzystanie z usługi EKSPRES, więcej informacji odnośnie usługi znajdziecie w zakładce CENNIK.

R E A L I Z A C J A  Z A M Ó W I E N I A

J A K  Z A M A W I A Ć ?

Bądź na bieżąco, śledź nas w social mediach!

 

I N F O R M A C J E

JAK ZAMAWIAĆ

REGULAMIN

KONTAKT

Copyright © 2019 • www.savethedate-zaproszenia.pl • All Rights Reserved